FALL TRENDS: Embroidered jeans || Jeansy z haftami



Hej Kochani! :* Jak leci? :) Dzisiaj mam dla Was kolejną dawkę trendów na jesień. Dziś skupię się na...jeansach z haftami! :) Gdy tylko zobaczycie te dżiny od razu zakochacie się w tym trendzie! Moje już czekają na mnie w szafie, tylko jakoś nie mam kiedy zrobić z nimi zdjęć :( Spodnie z haftowanymi aplikacjami ożywią każdą stylizację, nawet jeśli jako bazę mamy do nich zwykły sweter lub biały t-shirt ❤ Zapraszam Was na kilka inspiracji, które stworzyłam razem ze sklepem Rosegal :)

Hi Guys! :* How are you? Today I've got for you some new fall trends! Today I'll focus on EMBROIDERED JEANS! :) As soon as you see these beautiful embroidered trousers, you will fall in love with this trend! ❤ In trust one of such embroidered jeans are waiting for me in my wardrobe already :) They will perfectly enrich every casual styling - no matter if you wear as a base warm sweater or a t-shirt. Your outfit has been life! ❤  I've prepared some embroidered jeans inspo with Rosegal shop. Now you can buy them in super price on Promotion Double Eleven Special! :)




2 komentarze :

  1. podobają mi się hafty, nie wiem dlaczego nie mam żadnych w swojej szafie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. gdybym miała mniejszą dupe, to na pewno bym sobie takie kupiła :D

    OdpowiedzUsuń

Cenię sobie SZCZERE komentarze, które nadają sens temu blogowi .Staram się odpisywać na każdy komentarz i za wszystkie serdecznie DZIĘKUJĘ :*

My Instagram

Copyright © Sandina.pl to blog o modzie, domu i urodzie. Made with by OddThemes. Support WebLove.PL.