A few days ago


Hej Kochani! :* Nie mogę uwierzyć, że zaledwie kilka dni temu była taka pogoda, a teraz? Dlaczego to się dzieje?! :( Zdecydowanie wolałam ubierać lekkie ciuchy, jak te na zdjęciu :( Krótki top w kolorze wina jest genialny! Znaleziony w sklepie Rosegal.com Do niego założyłam mini spódniczkę w kratę także z Rosegal, którą swoją drogą jeszcze chętnie wykorzystam tej jesieni ❤ Buziaki! :*

Ps. Jeśli macie jakieś pytanie odnośnie zakupów na chińskich stronach to piszcie, na wszystkie chętnie odpowiem :* Jestem już powoli ekspertką w tym temacie haha :D 


Hi Sweeties! :* I can't believe it was barely a few days ago...why?! I definietly love to wear light clothes as in the photos. Off shoulder crop top in rose wine color is amazing! You'll find it in Rosegal online shop. I've put on me checked skirt from Rosegal too. It's mini skirt which perfectly expose long tanned legs. Now I miss it when I'm wearing jeans. Kisses! :* 

Buty | Shoes: Renee.pl


















5 komentarzy :

  1. Wow, mega sexi :)
    Podoba mi się Twoja stylizacja <3
    Zapraszam też do mnie na najnowszy wpis z Oufitem :D U mnie na niebiesko :D hehe
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  2. nic dodać nic ująć...wyglądasz fantastycznie;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna stylizacja! Podobają mi się Twoje buty. Podobne widziałam tutaj. Ja preferuje bardziej jasne kolory, ale w tych wyglądasz ślicznie! :)

    OdpowiedzUsuń

Cenię sobie SZCZERE komentarze, które nadają sens temu blogowi .Staram się odpisywać na każdy komentarz i za wszystkie serdecznie DZIĘKUJĘ :*

My Instagram

Copyright © Sandina.pl to blog o modzie, domu i urodzie. Made with by OddThemes. Support WebLove.PL.