Morning workout



Hej Kochani! :* Nic tak nie orzeźwia z rana jak pół godziny intensywnego fitnessu ❤ Zgadzacie się? :* Szczerze mówiąc nie ćwiczę by zrzucić kilka kilo. I od razu przypomina mi się zabawna sytuacja z poprzedniego tygodnia. Chciałam oddać krew, a Pani lekarka mi tu mówi, że jestem za chuda! Czaicie to? Pierwszy raz w życiu powiedziałam na głos, że szkoda że nie jestem grubsza ;) A więc, nie ćwiczę by schudnąć ale utrzymać kondycję i tak po prostu dla zdrowia. A poza tym przecież do ćwiczeń są takie piękne ubrania! Upsss...wydało się skąd moja motywacja hahaha :D

Dzisiaj podczas ćwiczeń testowałam nowe skarpetki antypoślizgowe od Mad Socks. Spisują się na medal, bo jak dotąd rozjeżdżałam się na macie przy pozycji "dużego psa" (wieeecie ta okrakiem z tyłkiem w górze xD ) a w nich stałam stabilnie i bez zbędnych stresów, że zaraz będę na ziemi ;) Poza tym paski antypoślizgowe na skarpetkach mają fajny wzór a'la ślady po kołach. A po treningu? Oczywiście skusiłam się na czekoladę...ale taką zdrową! FIT CHOCOLATE ( w zestawie z shakerem, bo z czegoś trzeba pić :)) od NaturalMojo.pl to idealny zamiennik dwóch lekkich posiłków :)



| Good morning! 5 minutes for healthy body :)  Today during the exercises I've tested new socks from Mad Socks. They are going to the medal, because they stabilized me on the ground perfectly. Also, anti-slip strips on socks have a nice pattern a'la traces on wheels. And after the training? Of course I tempted myself to chocolate ... but so healthy! FIT CHOCOLATE (included with the shaker in set) from NaturalMojo.pl is the perfect replacement for two light meals :)



Spodenki | Bottom: H&M







3 komentarze :

  1. Ale fajne zdjęcia ♡ Ja muszę wrócić do ćwiczeń koniecznie bo niestety ostatnio przybylo mi trochę tłuszczyku :/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ćwiczenia bardzo fajny sposób na rozbudzenie organizmu, poprawienie samopoczucia. A co najważniejsze pomaga poprawić swoją sylwetkę! ja niestety w ostatnim czasie zaprzestałem bieganie :(. Ale spowodowane jest to brakiem czasu.

    OdpowiedzUsuń

Cenię sobie SZCZERE komentarze, które nadają sens temu blogowi .Staram się odpisywać na każdy komentarz i za wszystkie serdecznie DZIĘKUJĘ :*

My Instagram

Copyright © Sandina.pl to blog o modzie, domu i urodzie. Made with by OddThemes. Support WebLove.PL.