Every day

Dzisiaj spędziłam ranek na sprzątaniu pokoju. Wczoraj tak bardzo się ożywił, dzięki kwiatkom, które dostałam od mojego ukochanego. Całe popołudnie spędziłam z nim. Cudownie :*

Dostałam już tyle wiadomości o zdjęcia. Jednak muszę Was zawieźć. Nie będzie żadnych nowych sesji, aż do czerwca. Dopiero po maturkach się porządnie zabiorę za to co kocham, na razie muszę odpuścić :( Ale nie martwcie się! Będę prowadzić w miarę systematycznie tego oto bloga :) Zasypię Was zdjęciami, które nie były jeszcze publikowane, ani na fanpage'u , ani photoblogu. Myślę, że miło spędzicie tutaj czas razem ze mną, aż do mojej aktywacji w sferze zdjęć :)  
Chwytajcie takie śmieszne zdjęcie, które zostało zrobione przed jedną z sesji ;)
Pozdrawiam Was cieplutko, miłego weekendu :*



4 komentarze :

  1. czekam na zdjęcie niepublikowane nigdzie! ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. oj biedaku, nauka do matury. wiem co to znaczy, mimo ze juz wiele lat temu zdawalam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. szkoda, że będziesz miała przerwę w zdjęciach. będę czekać na nowości;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow I love your look! You are so pretty!

    xx,
    www.mellowyellowblog.com

    OdpowiedzUsuń

Cenię sobie SZCZERE komentarze, które nadają sens temu blogowi .Staram się odpisywać na każdy komentarz i za wszystkie serdecznie DZIĘKUJĘ :*

My Instagram

Copyright © Sandina.pl to blog o modzie, domu i urodzie. Made with by OddThemes. Support WebLove.PL.