Magiczny czas...

Witajcie Kochani! :*

Jak ten czas szybko leci...już po Świętach Bożego Narodzenia, a jutro już Sylwester i powitanie Nowego Roku. Czy kreacje macie przygotowane na tę szaloną noc? :)

U mnie święta minęły spokojnie w rodzinnej atmosferze. Prezenty bardzo mnie ucieszyły, każdy trafiony w mój gust, jednak jeszcze bardziej cieszył mnie fakt, że ja trafiłam z prezentami dla moich bliskich. Jak co roku było jednak zdecydowanie za dużo jedzenia, ale pewnie nie tylko u mnie. Chyba mam z 3 kg więcej! Jak ja teraz wejdę w sukienkę na studniówkę? ;) Choć jeszcze nie mam jej kupionej, już się o to boję. Kochane Fashionistki ,może znacie jakieś ciekawe sklepy z długimi wieczorowymi sukienkami z przyzwoitej cenie? Niestety zauważyłam, że ostatnio ciężko znaleźć taką sukienkę z prawdziwego zdarzenia, a taką sobie właśnie wymarzyłam na tę uroczystość :( Będę Wam bardzo wdzięczna za pomoc :*

Życzę Wam udanej zabawy podczas jutrzejszej nocy :*

 Jeśli szukacie trochę humoru na wieczór zapraszam  na PANPolaczek  ;)


Poniżej mam dla Was zdjęcie mojej siostrzyczki Klaudii ze spontanicznej sesji poświątecznej ;) 
Modelowała: Klaudia Wieczorek




2 komentarze :

Cenię sobie SZCZERE komentarze, które nadają sens temu blogowi .Staram się odpisywać na każdy komentarz i za wszystkie serdecznie DZIĘKUJĘ :*

My Instagram

Copyright © Sandina.pl to blog o modzie, domu i urodzie. Made with by OddThemes. Support WebLove.PL.